PUHE-JUDON™ perusteet, ke 29.10.2025 klo 13-15
Tervetuloa oppimaan käytännönläheisiä vuorovaikutustyökalua haastavien asiakastilanteiden ammattimaiseen hallintaan.
Koulutuksen tavoitteet: kohtaamisen ammattimainen varmistaminen tunnepitoisissa palvelutilanteissa, assertiivisuuden lisääminen, työssäjaksamisen ja nopeamman palautumisen tukeminen, tehokkaampi palautteiden käsittely, pienemmät välilliset selvittelykustannukset, ajankäytön tehostaminen palaute- ja reklamaatiotilanteissa.
- Tunnepitoisten tilanteiden ja ihmisten kohtaaminen
- Miten asetetaan käytökselle tai vaatimuksille ammattimaisesti rajat?
- Draaman kaari: aloitus, rauhoittelu, ratkaisun etsiminen ja tilanteen tyylikäs päättäminen
- Tilanteen jälkeen tehtävät toimet – työkyvyn varmistaminen ja palautumisen jouduttaminen
Kohderyhmä
Koulutus sopii kaikille eri nuorisotyön menetelmien työntekijöille ja esihenkilöille
Kouluttaja
Mika Vesala, Mielenrauha koulutuspalvelut Oy
Mika on koulutukseltaan luokanopettaja ja työskennellyt opettajana yli 15 vuotta, joista erityisopettajana reilu kahdeksan vuotta. Mikan pitämien koulutuksien palautteissa kiitellään hänen käytännönläheistä sekä keskustelevaa tyyliä – sekä ymmärrystä eri toimialojen kohtaamiin haastaviin asiakastilanteisiin. Mikan kokemus erityisopettajana on antanut Mikalle myös omaa kokemuspohjaa miten omasta jaksamisesta, asenteesta sekä hyvinvoinnista pidetään huolta haastavassa työympäristössä.
Muut tiedot
Tilaisuus on maksuton. Muutokset ohjelmaan ovat mahdollisia.
Tilaisuus tallennetaan ja tallennelinkki on katseltavissa kahden viikon ajan sen lähettämisestä. Valitse ilmoittautuessasi osallistutko webinaarin vai tilaatko pelkän tallennelinkin. Linkki tallenteeseen lähetetään webinaariin ilmoittautuneille sekä tallenteen tilanneille noin viikon kuluessa tapahtumasta.
Lisätietoja
Marjo Ketonen, erikoissuunnittelija, Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto
marjo.ketonen@avi.fi, p. 0295 018 122